We zijn live!

17 October 2016

Na de voorbereiding van de Beckers Marketing Challenge zijn wij nu live. Vanaf nu kan iedereen zich inschrijven en deelnemen aan onze challenge! We zijn op zoek naar een spraakmakende campagne voor Beckers en willen d.m.v. deze challenge juist ook jonge creatievelingen een kans geven om te laten zien wat ze allemaal in huis hebben!

 

Normaliter krijgen alleen (gerenommeerde) reclamebureaus de kans om een ludieke actie of campagne te bedenken, maar nu kan iedereen meedoen! Een unieke ervaring om te kunnen meedenken over één van de oudste en bekendste snack-merken van Nederland en België. Een merk dat iedereen kent. Hoe gaaf is het om je eigen (campagne)idee in uitvoering te zien of wellicht zelfs zelf in uitvoering te brengen? 

 

Wij zijn ontzettend benieuwd welke ideeën allemaal worden ingestuurd. In principe kan geen idee gek genoeg zijn. Wij verwachten dat juist de (jonge) creatieveling in staat is om met fantastische baanbrekende ideeën te komen. Niet gehinderd door bepaalde zaken is de sky the limit. Dit betekent niet dat er alleen absurde ideeën moeten worden ingestuurd, maar wel dat je volledig vrij kan denken zolang het maar bij het merk Beckers past, goed onderbouwd is en ook uitvoerbaar is.

 

Nogmaals, wij zijn erg benieuwd en kijken uit naar jullie ideeën!

Volg ons op facebook

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws!