DE JURY

 

 

Martijn Willems

Marteting Manager Beckers Nederland

 

Beckers is een challenger merk! Bij het bedenken van een sterke campagne moet je vanuit het perspectief van de doelgroep kunnen kijken. Waar zijn zij naar op zoek en wat inspireert hen? Ik kijk uit naar eigenzinnige ideeën die bij het merk passen, en zou zeggen: Surprise us!

 

Bekijk Linkedin profiel

 

 

 

 

Frank van den Berkmortel 

National Account Manager Beckers Nederland

 

Een goed (creatief-) idee is een idee dat toepasbaar is waarbij executie en activering soms nog belangrijker is dan het idee zelf. Daarnaast moet je goed bedenken wat een idee oplevert want alleen dan kun je een waarde geven. 

 

 

Bekijk Linkedin profiel

 

 

 

Frank van den Bos

Channel Marketeer Beckers Nederland

 

Een creatieve invulling van de activatie die inspeelt op beleving en “fun” heeft mijn voorkeur. Het thema “Lekkers van Beckers” zal genoeg inspiratie moeten bieden voor een leuke campagne die voor opschudding kan zorgen!

 

 

Vic Dresen

Channel Marketeer Belgium Beckers & Bicky 

 

Marketing draait voor mij rond 1 ding : het oplossen van een probleem. Bij het zoeken van een oplossing, zijn er 4 dingen belangrijk : Relevantie, creativiteit , focus en data. Zoek naar oplossingen die relevant zijn voor je doelgroep en je merk, probeer bij het zoeken van oplossing out-of-the-box te denken en je blik open te houden. Houd je doel altijd voor ogen en probeer je te sterken met cijfers. Zo blijf je voor op je concurrenten.

 

 

Bekijk Linkedin profiel

 

 

Kamiel Steendijk

CEO IZICO Food Group 

 

 

If you are working on something exciting, you don’t have to be pushed. Your vision pulls you.

 

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws!